Sunday, April 29, 2012

1


Stop judge people before you truly know them. I have my own reason why I am rarely talking to the strangers. Because I am trying to not believe people easily. I have been cheated before. Even aku kenal dia dalam facebook aku chat punya lah macam essay panjang dia, aku on the phone dengan dia berborak bagai nak rak tak semestinya aku lepak dengan dia aku boleh sembang lebat macam aku buat dalam social network tu, social network is just social network. Mana boleh kau nak samakan the real life dengan social network life. Asyik-asyik nak judge people based on their appearance pun tak boleh jugak. Cuba dulu kenal aku betul-betul then you will know who is me. My own story might suprise you k like seriously. Tak semua orang boleh jadi macam kau. Dan kau pun takkan boleh jadi macam semua orang. Kau, kau. Aku, aku. Deal?